מושב אודם והסביבה

מושב אודם ממוקם על צלע הר געש כבוי, בגובה 1100 מ’ מעל פני הים, מוקף יער אלונים ומשקיף לנוף המרהיב של עמק החולה ויישובי הגליל העליון.

באביב טובל היישוב בפריחה מרהיבה של עצי תפוח, דובדבן ושלל פרחי בר ובקיץ, כשהחום הכבד שולט בארצנו, נהנה האיזור מקרירות נעימה ומציע מטעים עמוסים בשלל פירות. בחורף האיזור כולו מושלג ומדהים בלובן הצלול שלו. האיזור מציע שלל אטרציות לזוגות המחפשים רומנטיקה, משפחות המחפשות בילוי משותף וטיילים מיטיבי לכת שרוצים להנות מטיולים בטבע בתולי .

אטרקציות סביב יקב הר אודם

במושב אודם

קטיף דובדבנים עצמי – מושב אודם

במהלך הקיץ תיהנו מקטיף של פירות היער: פטל, אוסנות, דובדבן מתוק, דובדבן חמוץ, חזרזר (עכובית), דומדמניות אדומות ושחורות, אוכמניות, תותי עץ, תפוחים, שזיפים ועוד מיני פירות מיוחדים בהתאם למועד הבשלתם. בנוסף באתר: בית קפה ופינות ישיבה מוצלות, שתייה, גלידות, שירותים וחנייה מסודרת.

טיול עששיות - בשביל היער

אומץ, סקרנות והעצמה – אלה רק חלק מהדברים שנחווה יחד ביער! יציאה ממקום מוכר ומואר למקום חשוך ואינו ידוע, השופע בחיות, טבע ודמיון. המזמין ומעודד, לחוות ולייצר מציאות אגדתית משלכם. (“כל יום הוא הזדמנות לכתוב אגדה חדשה”) העששיות יאירו לנו את הדרך, החושך מסביב יכריח את שאר חושינו להתחדד ולהתייעל! לפתע נריח, נשמע, נחוש את הנשימה… נתחיל לצעוד בשביל לא מוכר לחוויה בלתי רגילה.

יער האיילים

חוויה מדהימה בחיק הטבע! יער האיילים הינו אתר תיירות מוביל בצפון המיועד למשפחות עם ילדים. האתר מציע בילוי יומי למשפחות המשלב הנאה ממגוון אטרקציות לילדים בצד למידה על בעלי החיים במקום.

טיול רגלי ביער אודם

אתם מוזמנים לטיול קצר וחביב בצפון רמת הגולן, אל לבו של יער אלונים מרשים, שבין עציו התגלתה תופעת טבע געשית מיוחדת: הג’ובה הגדולה. המסלול ייקח אותנו לנופו המיוחד של יער אודם ויוביל אותנו אל הג’ובה – מכתש וולקני שמפתיע כל פעם מחדש. המסלול כולל טיול מעגלי קצר ביער והקפצה אל הג’ובה הגדולה, שבאביב פורחים בה שלל סחלבים

מסעדות בסביבה

מסעדת מושבוצ - עבר – הווה – עתיד

“מושבוצ” הוקמה בשנת 2007 בחוות הסוסים של משפחת איסטון במושב מעלה גמלא, מאז עברנו כברת דרך ארוכה כשבכל צעד שלנו משולבת התרבות הקולינרית המקומית ברמת הגולן והתפתחותה. אנחנו מבשלים כמו פעם, אוכל אמיתי שכולו נרקח ומוכן במקום. האוכל אותו אנחנו מגישים עושה כבוד לחומרי הגלם המקומיים והאיכותיים, את ההשראה למנות המוגשות אצלנו במסעדה אנו שואבים מהסביבה הקרובה ומהבית, מעונות השנה המתחלפות ומהגידולים החקלאים האופייניים לכל אחת מהן.

מסעדת אל-סולטן – הכפר הדרוזי מסעדה

מדרום – שמורת יער אודם ובתוכה האיילים, ממזרח – ברכת רם היפיפיה, ממערב – שמורת הבניאס ומצפון חולש על כולם הר החרמון המרשים. אלו הן סביבותיו של הכפר הציורי מסעדה, כפר שבקיץ מלאות מדרכותיו בפירות מתוקים להפליא ובחורף הוא המקום היחיד למצוא שלג בארץ. זהו ביתה של מסעדת אל סולטאן. לפני זמן לא רב הקים חאלד את המסעדה שלו וכבר הולך שמה לפניה כמקום נעים, מסביר-פנים וצנוע. האוכל המוגש במקום מתאים ביותר להגדרה של מסעדה מזרחית – אוכל דרוזי אותנטי, בשרים על האש וממולאים. אך אפשר למצוא כאן גם ארוחות בוקר עשירות ומגוונות שעולות על מה שתקבלו ברוב הצימרים, וגם ארוחות ערב על טהרת הדגים שיגרמו לכם להעריך מחדש את האפשרויות הגלומות במטעמים המבוססים עליהם. אל סולטאן מתאימה לזוגות מטיילים ולמשפחות שבאו רק לראות את השלג, לקבוצות מאורגנות ולמדריכים חובבי-דרכים. המסעדה יכולה להכיל כמות אדירה של כ-200 אורחים, כך שאפשר להביא לכאן גם את אירועי הגיבוש של החברה ואת האירועים המשפחתיים שתמיד חלמתם לערוך בנופים היפים ביותר בארץ. הילדים יאהבו את המקום, והמבוגרים ישמחו לטעמים המגוונים של המזרח-התיכון כפי שהם משתקפים במטבח הדרוזי המקומי.

מסעדת גרין אפל

מסעדת גרין אפל הידועה כמעט לכל ישראלי שמגיע לצפון, נמצאת בעלייה לחרמון ואי-אפשר לפספס אותה, לא במיקום ולא בחוויה שהיא מציעה. המסעדה, שנוסדה בשנת 2013, עברה לאחרונה שיפוץ ועיצוב חדש של האדריכלית ברברה ברזין, והיא ערוכה לקבלה של יותר ממאה סועדים בו זמנית. גרין אפל מציגה גישה קולינרית ישראלית אותנטית, מלאה טעמים חיים, שעושים שמח בפה ובלב. התפריט עשיר בבשרים ובסלטים רבים ומגוונים, לצד מטבח איטלקי מענג וקינוחים מרגשים. בצפון רמת הגולן מגדלים החקלאים תפוחי עץ ירוקים, ומכאן מקור שמה של המסעדה.

טבע

אתר החרמון

אתר הנופש פועל כל השנה. הוא משתרע על שטח של כ- 2434 דונם, בגובה 1600 עד 2040 מטר מעל פני הים. במשך החורף משמשים מורדות ההרים לגלישה בסקי ובסנובורד במבחר מסלולי גלישה לגולשים מתחילים ומתקדמים.

למבקרים אשר אינם עוסקים בסקי מציע האתר אפשרויות בילוי מגוונות- שעשועי שלג, גלישה לילדים במזחלות שלג, חוויה לכל המשפחה באטרקציית ה SKY RIDER- אטרקציית ריחוף ראשונה מסוגה בישראל, גלישה במזחלות “אקסטרים” ונסיעה ברכבל מבקרים לפסגת החרמון. לרשות המבקרים באתר מערך מזנונים וחנויות לרכישת ציוד חורף וסקי.

מפל הבניאס

בשמורת הטבע נחל חרמון (הבניאס) נמצא המפל הגדול בישראל, מעל זרם המים השוצף כל ימות השנה נמתח שביל תלוי, ויש בה שרידים ייחודים של מורשת האדם

תצפית הר בנטל

הר בנטל יספק לכם תצפית מרשימה על רמת הגולן וסוריה, וכמו כן – תוכלו ליהנות ממעבר בתוך שחזור של מוצב צה”לי עם עמדות הסברה אוטומטיות

טיולי ג'יפים והרפתקאות

רייזרים מרום גולן

בתומקארים מרום הגולן תיהנו ממסלולים מאתגרים, טיולי בוץ ושלג, סיורים בנהיגה עצמית בליווי מדריך מנוסה וטיולי 4X4 המתאימים למשפחות ולקבוצות. המסלול עובר בנופים המדהימים של הגולן – צופה על הר בנטל, הר אביטל, הר החרמון, מאגר מרום גולן ובנוסף, עובר דרך המטעים והשדות של הקיבוץ

היסטוריה

עוז 77 – עמק הבכא

עז 77 – סיפור הגבורה של חטיבה 7 בעמק הבכא במהלך מלחמת יום הכיפורים. הפעם רק מקום אחד, לא טיול של ממש, אלא טיול בסיפורי המלחמה…

פארק וולקני גולן

מהי טיפה געשית? מדוע ישנם בגולן מקומות שבהם המצפן משתגע?
כיצד נוצרו 20 מכתשים ביער אודם? איך “נוסע” חצי הר למרחק של 3 ק”מ? והאם ישנו יישוב ששוכן בתוך לוע הר געש? בואו לגלות.

הנוף הגיאולוגי בגולן הוא בעיקרו נוף געשי, שנוצר בתקופה גיאולוגית מאוחרת יחסית – לפני יותר ממאה אלף שנים. רכס געשי אדיר זה מתחיל בתימן בדרום וממשיך עד תורכיה בצפון.

מרבית שטח הגולן מורכב משכבות עבות של בזלת, שנוצרו משפכי לבה שזרמה בהתפרצויות הרי הגעש.

בית הכנסת – עין נשוט

מעיין, כפר עתיק ובליבו שרידי בית כנסת – כך בערך מתחיל הסיפור של רוב הישובים היהודים בגולן.

זהו גם סיפורו של עין נשוט. בקצהו המערבי של הכפר סמוך לערוצו הרדוד של נחל משושים התגלה מבנה בית הכנסת, שמתוארך לתקופת התלמוד (מאות רביעית עד שישית לספירה).

עקבו אחרינו גם באינסטגרם
×

עגלת קניות

לצערנו אתם לא בגיל המתאים, אנא חזרו לכאן שוב כשתהיו 18 או יותר.

לאור המצב מעניקים ללקוחותינו
10% הנחה בכל רכישה
STANDWITHISRAEL

השתמשו בקוד קופון ותהנו מהנחה :)

*הקופון לא כולל מארזים

האם אתם מעל גיל 18?